Je kunt bij ons kaarten en cadeaus bestellen en laten bezorgen

Vanwege het coronavirus hebben we enkele aanpassingen moeten doen aan (de bezorging van) onze kaarten en cadeaus. We informeren je graag over wat dit voor jou betekent.

We bezorgen kaarten en cadeaus in heel Nederland
Onze bezorgpartners blijven kaarten en cadeaus bezorgen bij ontvangers. Overal in Nederland, elke dag van de week. In België bezorgen onze partners van maandag tot en met vrijdag.

Bezorging van kaarten en brievenbuscadeautjes
Bestel je een kaart of een cadeautje dat door de brievenbus past, dan doen wij deze op tijd op de bus. Let op: vanwege drukte bij PostNL kan de bezorging van jouw kaart of brievenbuscadeautje iets langer duren.

Decemberzegels
Vanaf maandag 16 november 2020 tot en met 6 januari 2021 hebben wij voor alle kaarten de prijs van een postzegel verlaagd naar het decemberzegel tarief van €0,86. Dit tarief geldt alleen voor rechtstreeks verstuurde kaarten met een bestemming binnen Nederland. Verstuur je meerdere kaarten in een pakketje naar jezelf, zodat je deze zelf nog kunt schrijven en versturen? Vergeet dan niet om bij een PostNL-punt of via de website van PostNL een velletje decemberzegels (20 stuks) te kopen.

Bezorging van grote cadeaus
Bestel je een cadeau, dan geven wij deze op tijd aan de bezorgdienst mee. Bezorging is dan op de door jou gekozen bezorgdatum. Houd je Track& Trace in de gaten die je in je bevestigingsmail hebt ontvangen.

Niet alle cadeaus kunnen besteld worden
We werken met minder mensen (maar met nét zoveel liefde ❤) aan het maken van cadeaus. Minder mensen betekent helaas ook minder tijd. Omdat de verwerking van cadeaus met foto en/of tekst veel tijd kost, is het momenteel mogelijk om een beperkt assortiment te personaliseren. Gelukkig hebben we nog genoeg cadeaus waarmee je kunt laten weten dat je aan iemand denkt. Nieuwsgierig? Bekijk onze cadeaus of kaarten.

Heb je andere vragen omtrent onze bezorging en/of het coronavirus, lees dan onze FAQ.


Best verkochte verjaardagskaarten